torsdag 2 december 2010

Det är dags att ge sig av...

Nu städar och packar vi för fullt! Träffade just vår hyresvärd Oscar som gav oss tillbaka depositionen och vi får lämna lägenheten när vi vill ikväll. Sweet. Nu ska vi göra 1000 ärenden, hinna äta seafood tacos, gå på svensk sillmiddag och sen städa. Sen åker vi. Wee!


Alex hänger en sista tvätt på vår bakgård

Det känns lite hopplöst att få plats, men det kommer nog gå bra. Eller det måste gå bra. 
Häromdagen så var det ju advent, vi lyxade till det med Mexikos egna julgrisar, som visseligen går att köpa året om, tyvärr smakade de inte pepparkaka, dock en touch av kavring!?

2 kommentarer:

Dan sa...

Det låter spännande igen....ha det nu så kul på eran huppiguppguppfärd...

Anonym sa...

Jag (hej så säger man väl först) skall fortsätta att hålla tummarna för Er! Det gör jag för trevliga och sköna semesterveckor och att hälsan står Er bi. För mig gick det bra på bridgen, så därför är helgen räddad, jag är ju född med en sorts vinnarskalle. Förstår Ni mig! Massor av kramar/ farmor