onsdag 10 november 2010

drömmer sig bort och undviker studier på samma gång...


Sitter och försöker studera men blir hela tiden avbruten av min senaste fascination, "the great blue hole" i Belize. Detta är ett s.k. "sinkhole" som bildades då havsnivån var betydligt lägre än den är idag. Hålet var från början en grotta på torra land som senare översvämmats och nu hyser ett väldigt speciellt marint liv. Om allt går som planerat kommer jag och Kajsa vara i Belize över nyår och då missar vi självklart inte chansen att kolla in denna otroliga skapelse. Ni som tycker att jag låter nyfrälst behöver inte oroa er. Jag har nog bara råkat ut för en temporär regression och återigen fattat tycke för valar, hajar och annat undervattensliv... eller så är det mer långvarigt, vem vet.


Hörde även att Carro nyss fick en lite pojke. :D Är så skoj och jag skulle så gärna vilja vara hemma och vara med just nu. Tänker på er Carro och Magnus!

må bäst!
Alx =)

Inga kommentarer: