lördag 27 november 2010

Hem-hem-hem-hem

Jag har haft min första riktiga längta-hem dagar. Fast bara ett tag, skulle inte vilja ha det riktiga galenpannevädret ni verkar ha i Sverige. Vi börjar titta lite på hemresa och jag skulle gissa att vi kommer i mitten av juni.
Det har varit en intensiv period nu med finals och fiestas till höger och vänster. På torsdag åker vi och det ska bli härligt. På måndag och tisdag har vi tentor och sen så är det jullov. Jätteskönt!

Håll tummarna för oss och hoppas att lärarna gör lätta prov.

Lite mer bilder från  Real de 14.








3 kommentarer:

Unknown sa...

Håller tummarna för fina studieresultat och önskar er en härlig och välbehövlig "semester"! Vi lider av mörker, snökaos, isvindar och kyla men hittar tröst i era vackra bilder! Känns som om solen når ända hit! Önskar er en riktigt trevlig resa och fina helger framöver! Allt gott - tusen kramar från Hästevik

Anonym sa...

Jag skulle inte kalla det galenpanneväder. Vi har en riktigt fin första advent med snö som faller och faktiskt ligger kvar. Jag älskar snö vilket jag uppenbarligen inte ärvt av mina föräldrar. Lycka till nu med det sista för terminen och många kramar från mig

Anonym sa...

Jag håller tummarna hårt och intensivt och tänker verkligen på ER. Tentorna klarar Ni säkert med bravur. Positivt tänkande är jättebra.
Det är underbart att kunna se ER och kompisar på bilderna. Naturen och vackra vyer är underbart också! Massor av kramar från snöigt och soligt Hindås, -8 just nu.