fredag 18 februari 2011

Kvittrar in i 2011

Nu blir vi ännu hippare.

Med twitteruppdateringar till höger på Bloggen så ska vi (just nu jag) hålla er uppdaterade på vad vi gör lite mer specifikt. Jag känner mig så internationell! Alex, med far och syster har åkt till Mexico City och jag sitter och powerpluggar och åker upp i eftermiddag. Imorgon blir det flytande trädgårdar och på Söndag pyramider.
Där emellan blir det också släktträff :)

Vi har fått en ny lägenhetsvisning via Boplats. På Guldheden denna gång. Jättehögt upp och med 3 rum. Kan det vara nåt kanske? Vi ska se om vi kan få någon att kolla på den i veckan.


Många kramar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nar ar visningen? Jag kan ta det mandag eller onsdag och Erica kan ta det pa tisdag em. Ha det.... Kram

Sofia sa...

Hej! Du är den första jag känner (tror jag) som twittrar! Mycke coolt, nu kanske jag måste sätta mig in i detta och förstå hur det fungerar.

Puss puss