onsdag 20 oktober 2010

Byta Campus - Queretaro?

Vi har ju sagt tidigare att vi funderar på att flytta söderut till våren. Det kommer vi göra, nu är bara frågan vart. Eftersom skolan är lika bra på att ge oss information som jag är på spanska så har vi gjort de flesta efterforskningarna själva. Nu lutar det åt Queretaro. En industristad två timmar norr om Mexiko City. Det ska tydligen härjar kollonisatörer där och de har blandannat en en enorm akvedukt blev byggd av en av Columbus avlägsna släktingar.

Funderar på att skaffa mig ett internship till våren. AlfaLaval och Autoliv är där så vem vet, kanske det blir svensk industri i Mexiko i mitt CV.

Jag sitter och pluggar till mitt midterm test i International Marketing. Men i övermorgon så åker vi till USA och shoppar loss! Belöning!

Inga kommentarer: